VEČ O
NAS
Naše poslanstvo je nudenje podpornega prostora staršem in otrokom do 4 leta starosti. S storitvami in dejavnostmi želimo ozaveščati o pomenu zgodnjega otroštva. Naše dejavnosti so usmerjene k širjenju uporabnih znanj in izobraževanju staršev ter slediti in podpreti otrokov celosten razvoj.
Varnost
Soustvarjamo varno okolje, ki omogoča napredek in rast celotni družini.
Znanje
Z vami delimo znanja, ki smo jih več let nabirali na različnih izobraževanjih ali pridobili preko lastne prakse.
Raznolikost
Vsakega posameznika spodbujamo, da najde svojo pot, svoje možnosti, ideje in rešitve.
Spoznaj naju

Tanja Starc, praktik pedokinetike + Master program v procesu II. stopnje
Po osnovni izobrazbi sem kulturna antropologinja in kulturologinja. Sem
mama treh otrok, s katerimi sem spoznavala pedokinetiko v Igrivem svetu v Novem mestu. Leta 2017 sem vpisala štiriletni program izobraževanja pri utemeljiteljici koncepta Andreji Semolič in stopila na naporno, a zelo izpolnjujočo pot proti praktiku pedokinetike. Leta 2021 sem po uspešno zaključenem III. praktitumu pridobila naziv pedokinetik.
Naučila sem se mnogo o razvoju dojenčka, o organskih potrebah, razvojnih izzivih in nalogah, o Razvojnih Funkcionalnih Prijemih, aktivaciji, izvornih gibih itd., o vsem tem, kar se trudim po najboljših močeh predati staršem v okolju svojega delovanja. Študij pedokinetike je izkušnja, ki je spremenila moj pogled na življenje in pomen zgodnjega otroštva. Ko sem začela s študijem, nisem vedela, da se podajam na pot razvoja in osebne rasti, na pot spoznavanja sebe in življenja samega.
Otroci v nas prebudijo željo po biti boljši, prebudijo radovednost, igrivost in nas spodbudijo k (ponovnemu) razmisleku o vrednotah, smislu življenja in o tem kdo smo, zakaj smo to kar smo, zakaj delujemo kot delujemo, zakaj razmišljamo kot razmišljamo. In vse to lahko s pedokinetiko postane še bolj intenzivno in bolj zavestno.
Pri svojem delu dajem poudarek načinu, kako se otroku približamo, kako ga ogovorimo, da ga ne preplavimo v svojo prisotnostjo. Kaj otroku sporočamo skozi dotik in neverbalno komunikacija? Kako nudimo ravno pravšnjo spodbudo, da otroku dovolimo izraz samega sebe, njegove volje in zanimanja? Pridružujem se delu in poslanstvu svoje mentorice, ki že dve desetletji oznanja kako je pomembno, da starši ozavestimo razliko med svojimi prepričanji in željami ter razvojnimi potrebami otroka.

Ana Verdinek, praktik pedokinetike
praktik pedokinetike
Mamica 2 otrokom, partnerka, hčerka, sestra in prijateljica, Po izobrazbi diplomantka športne vzgoje in magistrica inkluzivne pedagogike. Že tekom svojega otroštva sem se veliko preigravala igre vlog, nasploh kot vloge vzgojiteljica, učiteljica. Uživala sem tudi pri igri z malčki in mlajšimi otroci. Zaradi ljubezni do športa (profesionalno sem igrala namizni tenis 15 let) sem se vpisala na Fakulteto za šport, kjer me je mentorica prof. dr. Mateja Videmšek še dodatno navdušila za delo z otroki in v meni prepoznala potencial. Zaradi poškodbe kolena sem se kasneje odločila za nadaljevanje študija v smeri inkluzivne pedagogike, saj mi je zaradi nekaterih življenskih izkušenj vleklo v delo z otroci s posebnimi potrebami. Dve leti sem bila tako zaposlena kot inkluzivna pedagoginja v vrtcu na mestu vzgojiteljice za dodatno strokovno pomoč in pridobila neprecenljive izkušnje.
Že v času pred mojo prvo nosečnostjo, sem se preko prijateljice seznanila s konceptom pedokinetike® in bila nad videnim in prebranim navdušena da konceptom. Po rojstvu prvorojentke sem tako pričela obiskovati učne lekcije pri kreatoriki in utemeljiteljici koncepta, Andreji Semolič. Eno leto kasneje pa sem se vpisala na študij, ki mi je odprl čisto drugačne poglede na zgodnje razvojno obdobje in kvaliteto lastnega življenja.
Svojo avtorizirano prakso opravljam v Logatcu. V čast si štejem, da lahko delam z mladimi družinami, katerim se trudim ponuditi podporo in osvetliti pot razvoja, upoštevajoč najmlajšega člana družine. Zelo veliko mi pomeni, ko starši spoznajo, da lahko na več različnih načinov vzpostavljajo kontakt s svojih otrokom, kako ga lahko podprejo v organskih smereh razvoja, kako graditi zdrav odnos, kako ustvariti zdravo in spodbudno okolje za svojega otroka, kako zelo veliko pomen otroku dopustiti svoj čas, ga med tem občudovati in ob tem uživati.
Sicer pa sem oseba, ki uživa v svetu idej in obožuje delo z rokami. Znam šivati, kvačkati, učim se pletenja, v zadnjem času pa ljubiteljsko prenavljam stare kose pohištva.